Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

1. Oznaczenie sprzedawcy/usługodawcy: imię, nazwisko, nazwę w przypadku osób prawnych, firmę, pod jaką działają, formę prawną prowadzonej działalności gospodarczej, adres głównego miejsca wykonywania działalności, NIP.

2. Oznaczenie konsumenta: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz telefon kontaktowy.

3. Miejsce i data sporządzenia reklamacji.

4. Informacje o umowie: kiedy została zawarta, co było przedmiotem umowy (zamawiany towar), sposób płatności za produkt lub usługę, wybrany sposób dostawy, data otrzymania przesyłki.

5. Wada przedmiotu reklamacji, data jej wystąpienia.

6. Żądania konsumenta:

- wymiana towaru na towar wolny od wad,
- usunięcie wady towaru,
- obniżenie (częściowy zwrot) ceny towaru,
- odstąpienie od umowy.

7. Podpis reklamującego.

Witryna stworzona na platformie