Procedura reklamacyjna
1. Oznaczenie
sprzedawcy/usługodawcy: imię, nazwisko, nazwę w przypadku osób
prawnych, firmę, pod jaką działają, formę prawną prowadzonej
działalności gospodarczej, adres głównego miejsca wykonywania
działalności, NIP.
2. Oznaczenie
konsumenta: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz
telefon kontaktowy.
3.
Miejsce i data sporządzenia reklamacji.
4.
Informacje o umowie: kiedy została zawarta, co było przedmiotem
umowy (zamawiany towar), sposób płatności za produkt lub usługę,
wybrany sposób dostawy, data otrzymania przesyłki.
5.
Wada przedmiotu reklamacji, data jej wystąpienia.
6.
Żądania konsumenta:
- wymiana
towaru na towar wolny od wad,
- usunięcie
wady towaru,
- obniżenie
(częściowy zwrot) ceny towaru,
- odstąpienie
od umowy.
7.
Podpis reklamującego.